ایام سوگواری اباعبدالله تسلیت
خاطرات من

 سلامممممم

چند روزیه که ننوشتم....

اول از همه تسلیت....

امیدوارم تو این ماهه عزیز هممون بشیم اونی که باید باشیم....

نذر کردم 10 روزه اول محرم رو اگه بتونم روزه بگیرم........

با امروز تا حالا 3 روز گرفتم...

هر شب دانشگاه مراسمه....پریشب رفتیم خیلی با حال بود....جاتون خالی یه دل سیر گریه کردم..ولی دیشب نرفتم اخه امروز امتحان نرم افزار عملی دارم...(خدایا کمکم کن........)

از صبح هم که ذخیره داشتیم و بازم سر کلاس به من گیر داد("برای اولین بار درست گفتی")

یه خرده حالم گرفته است....اخه نمیدونم چرا همه چیو امروز سر کلاس از همه بهتر بلد بودم ولی اصلآ حواسم نبود و بعضی ها رو اشتباه میگفتم........

حالا گفته فردا میخاد بپرسه امشب میرم اینقدر میخونم که فردا مثل بلبل جواب بدم.........

راستی دیروزم که با استاد عشقم کلاس بودم....وای خیلی سرش شلوغه.......دوست داشتم بتونم کمکش کنم...

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.........

خدایا این روزا خیلی میبینمت خیلی حس میکنمت.........

خدایا همیشه دستم را گرفته ای از تو میخاهم که هرگز رهایم نکنی......

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, :: 12:20 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 517
بازدید کل : 30266
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس